Globalna Platforma Prywatności - IAB Tech Lab sfinalizowana
03/10/2022
Globalna Platforma Prywatności (GPP) to protokół zaprojektowany w celu usprawnienia przesyłania sygnałów prywatności, zgody i wyboru konsumenta z witryn i aplikacji do dostawców technologii reklamowych – jak czytamy w informacji opublikowanej przez IAB Tech Lab
Globalna Platforma Prywatności (GPP) to protokół zaprojektowany w celu usprawnienia przesyłania sygnałów prywatności, zgody i wyboru konsumenta z witryn i aplikacji do dostawców technologii reklamowych – jak czytamy w informacji opublikowanej przez IAB Tech Lab
Jak informuje IAB Tech Lab Globalna Platforma Prywatności umożliwia reklamodawcom, wydawcom i dostawcom technologii w branży reklamy cyfrowej dostosowanie się do wymogów prawnych w różnych krajach. GPP obsługuje obecnie trzy ciągi zgody: US Privacy, IAB Europe TCF i IAB Canada TCF.
IAB Tech Lab poinformowało, że chociaż specyfikacje IAB Europe TCF v2.0 będą nadal obsługiwane, branża, a zwłaszcza ci, którzy muszą rozważyć sygnalizowanie zgody w wielu jurysdykcjach, powinni przyjąć GPP, ponieważ będą to podstawowe ramy dla globalnej zgody użytkownika i sygnalizacji preferencji w przyszłości.
Źródło: https://iabtechlab.com/blog/iab-tech-lab-finalizes-global-privacy-platform
Jeżeli chcesz być informowany na bieżąco o naszych publikacjach dołącz do nas i polub nas na Facebooku https://www.facebook.com/odoserwis.pl.2016/
-----------------------------------------------------
Wydawcą odoserwis.pl jest firma JDS Consulting świadcząca usługi outsourcingu Inspektora ochrony danych, doradztwa i audytu RODO; www.jds.com.pl