Zarejestruj się i uzyskaj dostęp do licznych narzędzi

Globalna Platforma Prywatności - IAB Tech Lab sfinalizowana

03/10/2022

Globalna Platforma Prywatności (GPP) to protokół zaprojektowany w celu usprawnienia przesyłania sygnałów prywatności, zgody i wyboru konsumenta z witryn i aplikacji do dostawców technologii reklamowych – jak czytamy w informacji opublikowanej przez IAB Tech Lab


Globalna Platforma Prywatności (GPP) to protokół zaprojektowany w celu usprawnienia przesyłania sygnałów prywatności, zgody i wyboru konsumenta z witryn i aplikacji do dostawców technologii reklamowych – jak czytamy w informacji opublikowanej przez IAB Tech Lab

 

Jak informuje IAB Tech Lab Globalna Platforma Prywatności umożliwia reklamodawcom, wydawcom i dostawcom technologii w branży reklamy cyfrowej dostosowanie się do wymogów prawnych w różnych krajach. GPP obsługuje obecnie trzy ciągi zgody: US Privacy, IAB Europe TCF i IAB Canada TCF.

 

IAB Tech Lab poinformowało, że chociaż specyfikacje IAB Europe TCF v2.0 będą nadal obsługiwane, branża, a zwłaszcza ci, którzy muszą rozważyć sygnalizowanie zgody w wielu jurysdykcjach, powinni przyjąć GPP, ponieważ będą to podstawowe ramy dla globalnej zgody użytkownika i sygnalizacji preferencji w przyszłości.

 

Źródło: https://iabtechlab.com/blog/iab-tech-lab-finalizes-global-privacy-platform

 

 

 

www.jds.com.pl

 

 

 

Jeżeli chcesz być informowany na bieżąco o naszych publikacjach dołącz do nas i polub nas na Facebooku https://www.facebook.com/odoserwis.pl.2016/

-----------------------------------------------------

Wydawcą odoserwis.pl jest firma JDS Consulting świadcząca usługi outsourcingu Inspektora ochrony danych, doradztwa i audytu RODO; www.jds.com.pl

 

 

Pozew w imieniu tysięcy Holendrów przeciwko Google: żądają odszkodowania w wysokości 750 Euro na osobę
Pozew w imieniu tysięcy Holendrów przeciwko Google: żądają odszkodowania w wysokości 750 Euro na osobę
ICO publikuje zalecenia dla projektantów gier dotyczące przestrzegania Kodeksu dla dzieci
ICO publikuje zalecenia dla projektantów gier dotyczące przestrzegania Kodeksu dla dzieci
CNIL nałożył na TikTok grzywnę w wysokości 5 mln euro za brak możliwości bezpośredniego odrzucenia plików cookies
CNIL nałożył na TikTok grzywnę w wysokości 5 mln euro za brak możliwości bezpośredniego odrzucenia plików cookies