Zarejestruj się i uzyskaj dostęp do licznych narzędzi

Artykuły i opinie

UE: telekomy łączą siły we wspólnym przedsięwzięciu oferującym rozwiązanie do identyfikacji oparte na prywatności
Garante nakłada na Vodafone grzywnę w wysokości 500 000 euro za bezprawne wykorzystanie danych osobowych w kampaniach promocyjnych
Czy statystyczne wartości prawdopodobieństwa wykorzystywane do indywidualizowania reklam mogą stanowić dane szczególnie chronione?
Biuro Komisarza ds. Informacji w Wielkiej Brytanii (ICO) wydaje wytyczne dotyczące marketingu bezpośredniego z wykorzystaniem poczty elektronicznej
Pojawiają się już rozwiązania przygotowujące na rzeczywistość bez cookie
Przycisk do logowania przez Facebooka znika z wielu stron internetowych w związku z ochroną prywatności użytkowników
Jak rejestrować działania marketingowe zgodnie z RODO? - BEZPŁATNY WEBINAR - 29 września 2022 r.
Austriackie Europejskie Centrum Praw Cyfrowych NOYB poinformowało, że złożyło skargę przeciwko Google do francuskiego urzędu ochrony danych (CNIL)
VIDEO - Jak prawidłowo prowadzić działania marketingowe i nie narazić się na konsekwencje niezgodności z RODO? - zapis webinaru z dnia 27 stycznia 2022 roku
Łączenie zgód na marketing własny i innych podmiotów niezgodne z prawem
VIDEO - RODO w online marketingu - zapis webinaru z dnia 3 marca 2021 r. wraz z materiałami
Wysyłanie kart świątecznych
UKE: Marketing telefoniczny a uzasadniony interes administratora
Komunikat PUODO z dnia 17 czerwca 2019 r. w sprawie wykazu rodzajów operacji przetwarzania danych osobowych wymagających oceny skutków przetwarzania dla ich ochrony
Kontrole przestrzegania RODO w roku 2019
Czy mała firma powinna chronić dane osobowe?
W jaki sposób zorganizować konkurs zgodnie z RODO
Zdjęcia na firmowym Facebooku, innym portalu społecznościowym lub firmowej stronie internetowej
Realizacja czynności marketingowych, w tym z użyciem automatycznych urządzeń do wysyłania informacji handlowych
Przekazywanie danych klientów do baz zewnętrznych, z których korzystają inni faktorzy w celach związanych z prowadzeniem działań marketingowych