Zarejestruj się i uzyskaj dostęp do licznych narzędzi

Biuro Komisarza ds. Informacji w Wielkiej Brytanii (ICO) wydaje wytyczne dotyczące marketingu bezpośredniego z wykorzystaniem poczty elektronicznej

24/10/2022

ICO opublikowało szczegółowe wytyczne dotyczące wykorzystywania poczty elektronicznej do prowadzenia marketingu bezpośredniego. Wytyczne wskazują jak zachować zgodność z przepisami dotyczącymi prywatności i komunikacji elektronicznej oraz dotyczącymi ochrony danych osobowych podczas prowadzenia działań marketingowych via e-mail.


Opracowanie zawiera szczegółowe informacje na temat tego, co jest konieczne do przestrzegania przepisów dotyczących prywatności i komunikacji elektronicznej z 2003 r., w tym czym jest marketing za pośrednictwem poczty elektronicznej i jak przestrzegać zasad marketingu bezpośredniego.

 

Omówiono również związek między PECR (brytyjskie przepisy o prywatności i łączności elektronicznej) a przepisami o ochronie danych oraz znaczenie tych przepisów dla marketingu za pośrednictwem poczty elektronicznej, a także to, co dzieje się w przypadku niezgodności.

 

W wytycznych znajdują się także m.in.: odpowiedzi na pytania:

  • W jaki sposób wykorzystujemy zgodę na wysyłanie marketingu pocztą elektroniczną?
  • W jaki sposób wykorzystujemy soft opt-in do wysyłania marketingu pocztą elektroniczną?
  • Czy możemy użyć miękkiej zgody do z prowadzenia kampanii?
  • Czy możemy używać list kupionych do wysyłania marketingu via e-mail?
  • Czy możemy wykorzystać publicznie dostępne dane kontaktowe do wysyłania materiałów marketingowych pocztą elektroniczną?

 

Więcej: https://ico.org.uk/for-organisations/guide-to-pecr/guidance-on-direct-marketing-using-electronic-mail/#top

 

Jeżeli chcesz być informowany na bieżąco o naszych publikacjach dołącz do nas i polub nas na Facebooku https://www.facebook.com/odoserwis.pl.2016/

-----------------------------------------------------

Wydawcą odoserwis.pl jest firma JDS Consulting świadcząca usługi outsourcingu Inspektora ochrony danych, doradztwa i audytu RODO; www.jds.com.pl

 

 

UE: telekomy łączą siły we wspólnym przedsięwzięciu oferującym rozwiązanie do identyfikacji oparte na prywatności
UE: telekomy łączą siły we wspólnym przedsięwzięciu oferującym rozwiązanie do identyfikacji oparte na prywatności
Garante nakłada na Vodafone grzywnę w wysokości 500 000 euro za bezprawne wykorzystanie danych osobowych w kampaniach promocyjnych
Garante nakłada na Vodafone grzywnę w wysokości 500 000 euro za bezprawne wykorzystanie danych osobowych w kampaniach promocyjnych
Czy statystyczne wartości prawdopodobieństwa wykorzystywane do indywidualizowania reklam mogą stanowić dane szczególnie chronione?
Czy statystyczne wartości prawdopodobieństwa wykorzystywane do indywidualizowania reklam mogą stanowić dane szczególnie chronione?