Konferencja digitalk "Konkretnie o marketingu i sprzedaży"- 22 kwietnia 2022 r.
22/04/2022
Konkretnie o marketingu i sprzedaży” to konferencja organizowana pod szyldem agencji Artura Jabłońskiego digitalk, w trakcie której jej eksperci oraz zaproszeni goście podzielą się wiedzą z kluczowych obszarów dla rozwoju działań marketingowych i sprzedażowych - od zarządzania przez tworzenie powtarzalnych procesów, rekrutację, automatyzację po oczywiście samo planowanie i konfigurowanie kampanii.
Szukasz wydarzenia, z którego wyciągniesz praktyczną wiedzę? Masz dość konferencji złożonych z wystąpień pełnych ogólników, z których wynosisz co najwyżej identyfikator?
“Konkretnie o marketingu i sprzedaży” to konferencja organizowana pod szyldem agencji Artura Jabłońskiego digitalk, w trakcie której jej eksperci oraz zaproszeni goście podzielą się wiedzą z kluczowych obszarów dla rozwoju działań marketingowych i sprzedażowych - od zarządzania przez tworzenie powtarzalnych procesów, rekrutację, automatyzację po oczywiście samo planowanie i konfigurowanie kampanii.
Co wyróżnia konferencję “Konkretnie o marketingu i sprzedaży”?
✅ Każda prezentacja oparta będzie na autorskich case studies - poznasz wyniki kampanii od osiąganych liczb po schematy i harmonogramy działań, które do nich doprowadziły.
✅ Na konferencji wystąpią wyłącznie praktycy - pracownicy i współpracownicy digitalk, zaproszeni goście - zajmujący się na co dzień tematami, które poruszą.
✅ Poruszymy tematy z różnych obszarów marketingu i sprzedaży - nie tylko od strony merytoryki kampanii, ale również - jeśli nie przede wszystkim - jej sprocesowania oraz analityki.
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ - to międzynarodowy, ceniony w branży standard kwalifikacji digital marketingowych, który definiuje niezbędny poziom wiedzy i umiejętności specjalistów z obszaru marketingu cyfrowego. Standard posiada rekomendację IAB Europe i jest dostępny w 9 krajach europejskich. Akredytacja jest potwierdzeniem wysokiego poziomu merytorycznego konferencji “Konkretnie o marketingu i sprzedaży”.
W programie, m.in.:
➡️ Jak w 6 pozornie prostych, a w praktyce wymagających krokach przygotować strategię marketingową dla Twojej firmy - i jak ją wdrożyć?
➡️ Jak rekrutować specjalistów do działu marketingu i/lub sprzedaży?
➡️ Jak automatyzować marketing i sprzedaż?
➡️ Jak zarządzać projektami marketingowymi w firmie - od procesów własnych po współpracę z firmami zewnętrznymi, np. agencjami czy konsultantami?
➡️ Jak podnieść sprzedaż w branży B2C i B2B?
➡️ Jak zmiany związane z prywatnością wpłyną na obszar analityki internetowej w 2022 roku?
Kto wystąpi w trakcie konferencji?
➡️ Artur Jabłoński, CEO digitalk
➡️ Agata Banaszkiewicz, COO digitalk
➡️ Maja Czerwińska, Head of Excellence digitalk
➡️ Marek Gwóźdź, Marketing Manager/Facebook Ads Specialist digitalk
➡️ Adrianna Kasprzak, CEO Naturalne Atelier
➡️ Mateusz Machulski, Google Ads Specialist digitalk
Konferencja skierowana jest do przedsiębiorców, właścicieli biznesów, menadżerów oraz osób, którym zależy na prowadzeniu skutecznych działań marketingowych generujących sprzedaż.
Link do strony i zapisów: https://www.konkretnieomarketingu.pl/
????️ Cena biletu: 590 zł netto (UWAGA: cena zmieni się po 22 marca!)
???? Data: 22 kwietnia 2022 r.
???? Miejsce: Warszawa
Do zobaczenia!