Zarejestruj się i uzyskaj dostęp do licznych narzędzi

Przycisk do logowania przez Facebooka znika z wielu stron internetowych w związku z ochroną prywatności użytkowników

09/09/2022

E-Mail Marketing A Rodo,

Jeszcze około miesiąc temu kupujący, szukający nowego laptopa na stronie Della mogli logować się za pomocą swojego Facebooka, aby uniknąć tworzenia nowej nazwy użytkownika i hasła. Ta opcja już nie istnieje.


Dell nie jest sam. Inne duże marki, w tym Best Buy , Ford Motor, Pottery Barn, Nike, Patagonia, Match i usługa przesyłania strumieniowego wideo Amazona Twitch usunęły możliwość logowania się przez Facebooka.

 

To wyraźne odejście od obowiązującego trendu, kiedy login do Facebooka był rozklejany w całym Internecie, często obok przycisków umożliwiających logowanie się przez Google, Twitter lub LinkedIn.

 

Jen Felch, dyrektor ds. cyfrowych i informacji w firmie Dell, powiedział, że ludzie przestali używać loginów społecznościowych z powodów, które obejmują obawy dotyczące bezpieczeństwa, prywatności i udostępniania danych.

 

 

Źródło https://www.cnbc.com/2022/09/08/facebook-login-button-disappearing-from-websites-on-privacy-concerns.html

 

 

E-Mail Marketing A Rodo,
UE: telekomy łączą siły we wspólnym przedsięwzięciu oferującym rozwiązanie do identyfikacji oparte na prywatności
UE: telekomy łączą siły we wspólnym przedsięwzięciu oferującym rozwiązanie do identyfikacji oparte na prywatności
Garante nakłada na Vodafone grzywnę w wysokości 500 000 euro za bezprawne wykorzystanie danych osobowych w kampaniach promocyjnych
Garante nakłada na Vodafone grzywnę w wysokości 500 000 euro za bezprawne wykorzystanie danych osobowych w kampaniach promocyjnych
Czy statystyczne wartości prawdopodobieństwa wykorzystywane do indywidualizowania reklam mogą stanowić dane szczególnie chronione?
Czy statystyczne wartości prawdopodobieństwa wykorzystywane do indywidualizowania reklam mogą stanowić dane szczególnie chronione?