Zarejestruj się i uzyskaj dostęp do licznych narzędzi

Pojawiają się już rozwiązania przygotowujące na rzeczywistość bez cookie

03/10/2022

W miarę jak zbliża się coraz bardziej świat bez plików cookie, coraz więcej marek (i ich agencji medialnych) koncentruje się na generowaniu jak największej ilości danych własnych – donosi DIGIDAY.


Jedna z firm technologicznych zachwala nowy sposób generowania własnych danych dla agencji, wydawców bez problemów z prywatnością. Jak wyjaśnił Amol Waishampayan, dyrektor ds. Produktów FullThrottle, Audience Flume zatrzaskuje się w pamięci podręcznej przeglądarki na stronie internetowej klienta, aby wygenerować profil gospodarstwa domowego, który umożliwia im tworzenie odbiorców i ustanawianie procesów podrzędnych na otwartej strukturze adresowalności. Waishampayan powiedział, że kanał danych może być wykorzystywany do generowania taktyk kampanii zgodnych z prywatnością.

 

Więcej https://digiday.com/marketing/this-tech-firm-found-a-new-way-to-generate-first-party-data-without-privacy-compliance-issues/

 

 

 

 

www.jds.com.pl

 

 

 

Jeżeli chcesz być informowany na bieżąco o naszych publikacjach dołącz do nas i polub nas na Facebooku https://www.facebook.com/odoserwis.pl.2016/

-----------------------------------------------------

Wydawcą odoserwis.pl jest firma JDS Consulting świadcząca usługi outsourcingu Inspektora ochrony danych, doradztwa i audytu RODO; www.jds.com.pl

UE: telekomy łączą siły we wspólnym przedsięwzięciu oferującym rozwiązanie do identyfikacji oparte na prywatności
UE: telekomy łączą siły we wspólnym przedsięwzięciu oferującym rozwiązanie do identyfikacji oparte na prywatności
Garante nakłada na Vodafone grzywnę w wysokości 500 000 euro za bezprawne wykorzystanie danych osobowych w kampaniach promocyjnych
Garante nakłada na Vodafone grzywnę w wysokości 500 000 euro za bezprawne wykorzystanie danych osobowych w kampaniach promocyjnych
Czy statystyczne wartości prawdopodobieństwa wykorzystywane do indywidualizowania reklam mogą stanowić dane szczególnie chronione?
Czy statystyczne wartości prawdopodobieństwa wykorzystywane do indywidualizowania reklam mogą stanowić dane szczególnie chronione?