Pojawiają się już rozwiązania przygotowujące na rzeczywistość bez cookie
03/10/2022
W miarę jak zbliża się coraz bardziej świat bez plików cookie, coraz więcej marek (i ich agencji medialnych) koncentruje się na generowaniu jak największej ilości danych własnych – donosi DIGIDAY.
Jedna z firm technologicznych zachwala nowy sposób generowania własnych danych dla agencji, wydawców bez problemów z prywatnością. Jak wyjaśnił Amol Waishampayan, dyrektor ds. Produktów FullThrottle, Audience Flume zatrzaskuje się w pamięci podręcznej przeglądarki na stronie internetowej klienta, aby wygenerować profil gospodarstwa domowego, który umożliwia im tworzenie odbiorców i ustanawianie procesów podrzędnych na otwartej strukturze adresowalności. Waishampayan powiedział, że kanał danych może być wykorzystywany do generowania taktyk kampanii zgodnych z prywatnością.
Jeżeli chcesz być informowany na bieżąco o naszych publikacjach dołącz do nas i polub nas na Facebooku https://www.facebook.com/odoserwis.pl.2016/
-----------------------------------------------------
Wydawcą odoserwis.pl jest firma JDS Consulting świadcząca usługi outsourcingu Inspektora ochrony danych, doradztwa i audytu RODO; www.jds.com.pl