Zarejestruj się i uzyskaj dostęp do licznych narzędzi

Prowadzenie działań marketingowych cudzych produktów i usług w branży motoryzacyjnej

15/09/2015

Motoryzacja,

Importerzy prowadzący centralne akcje marketingowe, a także podmioty z sieci dealerskiej zarządzające akcjami lokalnymi niejednokrotnie do treści marketingowych własnych produktów i usług dołączają informacje marketingowe cudzych produktów i usług. W branży motoryzacyjnej jest to działanie nakierowane na oferowanie samochodów w pełni wyposażonych w opcje dodatkowe. Najczęściej marketing oferowany przez dealerów lub importerów powiązany jest usługami ubezpieczeniowymi, leasingowymi, czy kredytowymi.


Aby zobaczyć całą treść

Uzyskaj dostęp do wszystkich artykułów w serwisie.

Zamów abonament
Motoryzacja,
Ochrona wizerunków dzieci w Internecie – Poradnik UODO
Ochrona wizerunków dzieci w Internecie – Poradnik UODO
Wytyczne dotyczące web scrapingu w kontekście ochrony danych osobowych
Wytyczne dotyczące web scrapingu w kontekście ochrony danych osobowych
Zgoda na przetwarzanie danych wrażliwych w świetle ostatniego orzeczenia WSA w sprawie Pionier
Zgoda na przetwarzanie danych wrażliwych w świetle ostatniego orzeczenia WSA w sprawie Pionier