Zarejestruj się i uzyskaj dostęp do licznych narzędzi

Zakres danych osobowych klienta – identyfikacja na potrzeby GIIF

30/10/2015

Instytucja finansowa musi w określonych przypadkach spełnić wymagania nałożone ustawą o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu, w tym m. in. ustalić tożsamość osoby fizycznej, dokonującej transakcji oraz prowadzić rejestr transakcji. Wśród klientów instytucji finansowej są osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, więc identyfikacja osób fizycznych obejmuje także te podmioty. Instytucja kilkakrotnie modyfikowała formularz, za pomocą którego pozyskuje dane osobowe klienta. Jak należy zatem prawidłowo dokonać identyfikacji klienta?


Aby zobaczyć całą treść

Uzyskaj dostęp do wszystkich artykułów w serwisie.

Zamów abonament
PUODO wygrał 11 spraw dotyczących przetwarzania danych byłych klientów przez banki. NSA zgodził się z jego argumentacją   To koniec sporów o interpretację 105a ust. 3 Prawa bankowego. NSA rozstrzygnął wątpliwości co do tego, kiedy bank może przetwarzać da
PUODO wygrał 11 spraw dotyczących przetwarzania danych byłych klientów przez banki. NSA zgodził się z jego argumentacją To koniec sporów o interpretację 105a ust. 3 Prawa bankowego. NSA rozstrzygnął wątpliwości co do tego, kiedy bank może przetwarzać da
NSA potwierdził stanowisko PUODO: bank nie może przetwarzać danych osobowych niedoszłego klienta
NSA potwierdził stanowisko PUODO: bank nie może przetwarzać danych osobowych niedoszłego klienta
Bank nie może przetwarzać danych klientów na wypadek przyszłych ewentualnych roszczeń, NSA potwierdza stanowisko PUODO
Bank nie może przetwarzać danych klientów na wypadek przyszłych ewentualnych roszczeń, NSA potwierdza stanowisko PUODO