Zarejestruj się i uzyskaj dostęp do licznych narzędzi

Prowadzenie badań satysfakcji klienta w branży motoryzacyjnej

15/09/2015

Podstawową formą badania poziomu zadowolenia klientów z usług świadczonych w sieci dealerskiej są badania satysfakcji klienta, najczęściej CSS czy Mystery Shopping. Podmiotem zainteresowanym wynikami takich badań jest przede wszystkim importer, który zarządza autoryzowaną siecią dealerską i dba o poziom obsługi klientów.


Aby zobaczyć całą treść

Uzyskaj dostęp do wszystkich artykułów w serwisie.

Zamów abonament
Opinia prawna dotycząca obowiązku wskazywania przez właściciela lub posiadacza osoby której powierzono pojazd w świetle obowiązujących przepisów prawa
Opinia prawna dotycząca obowiązku wskazywania przez właściciela lub posiadacza osoby której powierzono pojazd w świetle obowiązujących przepisów prawa
Prowadzenie działań marketingowych cudzych produktów i usług w branży motoryzacyjnej
Prowadzenie działań marketingowych cudzych produktów i usług w branży motoryzacyjnej
Świadczenie usług przez zewnętrzną kancelarię prawną
Świadczenie usług przez zewnętrzną kancelarię prawną