Importerzy prowadzący centralne akcje marketingowe, a także podmioty z sieci dealerskiej zarządzające akcjami lokalnymi niejednokrotnie do treści marketingowych własnych produktów i usług dołączają informacje marketingowe cudzych produktów i usług. W branży motoryzacyjnej jest to działanie nakierowane na oferowanie samochodów w pełni wyposażonych w opcje dodatkowe. Najczęściej marketing oferowany przez dealerów lub importerów powiązany jest usługami ubezpieczeniowymi, leasingowymi, czy kredytowymi.
Kancelaria PIONIER została ukarana przez Prezesa UODO grzywną w wysokości 45 tys. zł za przetwarzanie danych wrażliwych (danych sensytywnych) bez odpowiedniej zgody, co naruszało przepisy RODO. Sprawa ta zyskała dodatkowy wymiar po decyzji Wojewódzkiego Sądu Administrac(...)
Islandzki organ nadzorczy (Persónuvernd), nałożył karę w wysokości 1,5 miliona koron islandzkich na firmę Stjörnuna ehf., operatora Subway, za nadużycie systemów monitorowania elektronicznego
Austriacka grupa NOYB podjęła kolejny krok w trwającej walce o prawa użytkowników w sferze cyfrowej. NOYB ogłosiła, że złożyła skargę przeciwko Meta Platforms Ireland Limited do austriackiego organu ochrony danych (DSB), twierdząc, że rzekomy brak łatwości wycofania zgo(...)