Przekazywanie danych klientów do baz zewnętrznych, z których korzystają inni faktorzy w celach związanych z prowadzeniem działań marketingowych
06/10/2015
Branża faktoringowa dla wzrostu sprzedaży świadczonych usług wymaga prowadzenia szerokich kampanii marketingowych. Obserwuje się, że faktorzy prowadzą szeroką ekspansję świadczonych przez siebie usług.
Do leasingodawcy wpłynął wniosek Urzędu Statystycznego w przedmiocie udostępnienia danych (nazw i adresów) dotyczących użytkowników pojazdów zidentyfikowanych po numerach rejestracyjnych i wylosowanych do badania TDE, które stanowią przedmiot leasingu/zastawu. Organ po(...)
Spółka X współpracuje z podmiotem, który świadczy na rzecz spółki usługi prawne. Na podstawie umowy zawartej z kancelarią dwa razy w tygodniu pracownik kontrahenta przychodzi do spółki i pracuje tak, jak każda inna osoba zatrudniona w spółce (tj. ma własne biurko, kompu(...)
Dla swoich pracowników spółka X zapewnia dodatkowe świadczenia medyczne, wykupując miesięczny pakiet (abonament) usług oferowanych przez współpracujący podmiot leczniczy. Rozliczając się z tym podmiotem spółka bierze pod uwagę liczbę pracowników zgłoszonych do dobrowoln(...)