Zarejestruj się i uzyskaj dostęp do licznych narzędzi

Prowadzenie działań marketingowych centralnie przez importera i lokalnie przez dealera

15/09/2015

Branża motoryzacyjna dla wzrostu sprzedaży samochodów i świadczonych usług wymaga prowadzenia szerokich kampanii marketingowych. Obserwując dzisiejsze praktyki można skłonić się ku stwierdzeniu, że zarówno importerzy samochodów, jak i dealerzy prowadzą szeroką ekspansję świadczonych przez siebie usług. Warto zadbać, aby prowadzone działania marketingowe były zgodne z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.


Aby zobaczyć całą treść

Uzyskaj dostęp do wszystkich artykułów w serwisie.

Zamów abonament
Opinia prawna dotycząca obowiązku wskazywania przez właściciela lub posiadacza osoby której powierzono pojazd w świetle obowiązujących przepisów prawa
Opinia prawna dotycząca obowiązku wskazywania przez właściciela lub posiadacza osoby której powierzono pojazd w świetle obowiązujących przepisów prawa
Prowadzenie działań marketingowych cudzych produktów i usług w branży motoryzacyjnej
Prowadzenie działań marketingowych cudzych produktów i usług w branży motoryzacyjnej
Prowadzenie badań satysfakcji klienta w branży motoryzacyjnej
Prowadzenie badań satysfakcji klienta w branży motoryzacyjnej