Zarejestruj się i uzyskaj dostęp do licznych narzędzi

Nowe wyzwania w administracji publicznej

2017-09-28


Centrum Bankowo-Finansowe „Nowy Świat” S.A., ul. Nowy Świat 6/12, Warszawa

Nowe wyzwania w administracji publicznej

Polski Instytut Rozwoju Biznesu zaprasza na konferencję

Nowe wyzwania w administracji publicznej

 

Kiedy?

28 wrzesień 2017

Gdzie?

Centrum Bankowo-Finansowe „Nowy Świat” S.A.

ul. Nowy Świat 6/12, Warszawa

 

            Tematyka Konferencji obejmuje:

  • Kluczowe obszary współpracy samorządów i rządu związane z procesami informatyzacji państwa
  • Praktykę wdrażania SMART CITY
  • Niezawodność infrastruktury informatycznej (serwery, routery, sieci teleinformatyczne)
  • Wykorzystanie potencjału sieci szerokopasmowych
  • Rolę technologii Cloud Computing – realna szansa czy zagrożenie?
  • Własna serwerownia czy usługi Data Center?
  • Systemy informatyczne wykorzystywane w urzędzie (kadrowy, Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją, CRM, CMS, magazynowy)
  • Workflow - automatyzacja procesów biznesowych
  • Bezpieczeństwo danych i informacji,  Aspekty prawne
  • Rozwiązania wspierające bezpieczeństwo IT instytucji
  • Biometrię w administracji publicznej
  • Systemy wspierające komunikację (infokioski, zintegrowana komunikacja, komunikacja bezprzewodowa, wirtualni doradcy na stronach internetowych, portale korporacyjne, telefonia VOIP, telekonferencje)
  • Administracja publiczna w kontekście programów operacyjnych na lata 2014-2020
  • Wnioski z Projektu UEPA
     

Dla kogo?

Konferencja skierowana jest do Przedstawicieli administracji publicznej odpowiedzialnych za:

teleinformatykę,bezpieczeństwo IT, danych, informacji, za usprawnienie procesów, planowanie i zakup infrastruktury, komunikację i usprawnienie dostępu obywateli do informacji, zarządzanie dokumentacją, przetargi, kwestie finansowe i organizacyjne, zarządzanie kadrami

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

* Firmy zainteresowane udziałem w konferencji prosimy o kontakt z organizatorem.

Jak się zgłosić?

Warunkiem udziału w konferencji jest rejestracja na stronie Polskiego Instytutu Rozwoju Biznesu.

Link do rejestracji : http://pirbinstytut.pl/index.php/rejestracja-administracja-publiczna

 

Osoby do kontaktu w sprawach zgłoszeń na konferencję:

Urszula Horeczy

tel. +48 531 375 811

e-mail urszula.horeczy@pirbinstytut.pl

ul. Batalionu Platerówek 3

03-308 Warszawa